.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران در بازديد از چند پروژه شهرداري ساري:
با اتمام طرح هاي شهرداري، "ساري" به مقصد نفيس گردشگري تبديل خواهد شد
استاندار مازندران در بازديد از چند طرح و پروژه شهرداري ساري از اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري در چند سال اخير تقدير نمود .

 

به گزارش شمال نیوز، استاندار مازندران در بازديد از چند طرح و پروژه شهرداري ساري از اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري در چند سال اخير تقدير نمود .

مهندس اسلامي در پايان اين بازديدها گفت : يكي از وظايف اساسي مديريت شهري فراهم كردن يك زندگي راحت و با كيفيت براي مردم است .

وي افزود : در شهرساري با نقش مثبت و ارزنده شوراي شهر و شهردار و تلاش پيمانكاران و مهندسين مشاور و سرمايه گذاراني كه عاشقانه پاي كار آمدند در چند سال گذشته يك تحول اساسي ايجاد شده است و فضاي مرده و غيرقابل استفاده  كه تهديدي براي جامعه بوده احيا شده و با ظرفيت سازي و سرمايه گذاري به يك محيط امن با كيفيت و قابل استفاده براي مردم در همه سطوح از كودكان و نوجوانان تا بزركسالان تبديل شده است .

مقام عالي دولت با اعلام اين نكته كه استانداري از طرحهاي شهرداري حمايت مي كند تاكيد كرد : اميدوارم با تحقق تركيبي از اين طرحها مركز استان به يك كانون گردشگري و مفرح تبديل شود .

اسلامي ادامه داد : ايمن سازي رودخانه تجن يك كار نفيس است كه موجب هدايت آبهاي سطحي هم شده است .

وي احداث پارك بانوان را با توجه به شرايط خاص بانوان كاري ارزشمند خواند و گفت:  مطمنا اين پارك نيز براي توسعه ورزش و سلامتي بانوان بسيار مهم است .

اسلامي تصريح نمود : با تحقق طرحها و پروژه هاي شهرداري ساري اين شهرستان به مقصد نفيس گردشگري تبديل خواهد شد.

استاندار مازندران ابراز اميدواري نمود تا طرحهاي شهرداري ساري هر چه زودتر به اتمام برسد تا مردم ساري ، مازندران و سراسر كشور بتوانند از اين طرحها استفاده كنند و با يك خاطره ماندگار از اين مراكز بروند .

شهردار ساری در این بازدید به امیدآفرینی فرموده مقام معظم رهبری اشاره داشت و گفت : پروژه های شهرداری ساری با هدف توسعه پایدار شهری، کار ویژه گردشگری و با نگاه به مسئله اشتغال‌زایی در حال انجام است و مبنای اجرای پروژه های شهرداری مرکز استان، تحول و حرکت به سمت توسعه در ضمن گردشگرپذیرشدن ساری می باشد که در کنار این امر، اشتغال‌زایی برای جوانان فراهم خواهد آمد و امیدواریم همه این امور به امیدآفرینی در جامعه و میان مردم منتهی شود.

مهدی عبوری احداث و عملیاتی شدن پروژه پارک بانوان را در راستای ارزش‌گذاری به جایگاه و حقوق بانوان ساروی دانست و عنوان کرد: پارک بانوان با محوریت ایجاد فضایی مناسب برای بانوان ساروی با توجه به سبک زندگی ایرانی–اسلامی در زمینی به مساحت 10 هکتار طراحی شده و در حال اجراست. پیست دوچرخه سواری بانوان، گلخانه و آب نما، احداث مجمتع تجاری و بازارچه، فضای سبز و بسیاری از امکانات دیگر در این پارک طراحی شده و در حال اجراست تا پس از بهره برداری بتوانیم شاهد محیطی امن و مناسب برای گذران اوقات فراغت بانوان شهرمان باشیم.

شهردار ساری در بازدید از پروژه فاز دوم بوستان ملل، به تبیین جزییات این پروژه بزرگ و اهداف مجموعه مدیریت شهری در آن پرداخت و گفت: فاز دوم بوستان ملل در شرایطی طراحی شده است که دریاچه ای 80 هکتاری را در دل خود جای داده است و نیز اتوبانی به طول 50 کیلومتر در کنار فاز دوم بوستان ملل طراحی شده است که شهرهای اطراف ساری را به یکدیگر متصل خواهد نمود.

وی در ادامه بیان داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، با احداث این جاده گردشگری، 51 نوع کاربری که احداث هتل، بیمارستان، امکانات مناسب تفریحی، ایجاد زمینه های ورزشی و... پیش بینی می شود این 51 نوع کاربری حدود 5000 شغل برای جوانان مازندرانی ایجاد نماید .امیدوارم این فرصت اشتغالزایی در این منطقه به دولت تدبیر و امید کمک شایانی نماید.

عبوری ابراز امیدواری کرد: پس از این بازدید استاندار مازندران ، با توافق و تعامل سازنده، شاهد رفع موانع و مشکلاتی باشیم که در مسیر اجرای این پروژه ها وجود دارد تا انشاءالله عملیات اجرایی فاز دوم بوستان ملل هم، مانند فاز اول آن، با سرعت بیشتری صورت پذیرد و برای استفاده شهروندان ساروی و گردشگران مهیا گردد.

قابل ذكر است استاندار مازندران با همراهي نبيان معاون عمراني استانداري مازندران ، عبوري شهردار ساري و اعضاي شوراي شهر ساري از مجموع پارك بانوان ، فاز اول و دوم پارك ملل و پارك جنگلي زارع ساري بازديد نمود.


با اتمام طرحهاي شهرداري،  ساري به مقصد نفيس گردشگري تبديل خواهد شد
با اتمام طرحهاي شهرداري،  ساري به مقصد نفيس گردشگري تبديل خواهد شد
با اتمام طرحهاي شهرداري،  ساري به مقصد نفيس گردشگري تبديل خواهد شد
با اتمام طرحهاي شهرداري،  ساري به مقصد نفيس گردشگري تبديل خواهد شد
با اتمام طرحهاي شهرداري،  ساري به مقصد نفيس گردشگري تبديل خواهد شد
با اتمام طرحهاي شهرداري،  ساري به مقصد نفيس گردشگري تبديل خواهد شد
با اتمام طرحهاي شهرداري،  ساري به مقصد نفيس گردشگري تبديل خواهد شد
با اتمام طرحهاي شهرداري،  ساري به مقصد نفيس گردشگري تبديل خواهد شد
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی اصغر 21 اسفند 1396
خدا قوت آقای عبوری و همکاران پر تلاش و تشکر از زحمات مجموعه شما
نا شناس 21 اسفند 1396
با سلام به فکر ورودی شهر ساری بکن که همه باید با دور برگردان خطر ناک به کمربندی برند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.612 seconds.